23/7/15

φαγκιάουμαι




Αγαπημένε μου
Έρχεται η ποθητή μορφή σου
Με γαληνεύει
Το κορμί μου η ψυχή μου
Πλήρωση
Καθαρό ήρεμο νερό
Πηγής
Σιγανά κελαρύζουν
Η εικόνα σου βάλσαμο
Η γη τη Επαγγελίας
Δε υπάρχει πόνος
Θλίψη, στεναγμός
Βυθίζομαι στο όραμαν
Αφήνομαι στην αύρα
Της φαντασίωσης
Λαμπρή λογοτεχνική
Ιστορία αγάπης
Δικός μου αποκλειστικά κόσμος
I know you are miles far from me
Χαμένος
Η ύπαρξη μου σβησμένη
Δημιουργώ την επιθυμία μου
Ζω την παραίσθηση
Όμοια με άλλες αδελφές ψυχές
Έγκλειστες  σε άσυλα
Διαφεύγουσες
Μικρή η διαφορά
Εγνάβω
Την άγνοια σου
Την θεμιτή αδιαφορία σου
Συμμετέχεις στο play
Άκων απών
Ενδίδω στο υπέροχο Άρλεκιν
Χωρίς spirit
Without any ευφραντικό
Συνειδητή παραίσθηση
φαγκιάουμαι[1] ότι είσαι εδώ
are you?

?/7



[1] φαγκιάουμαι= φαντάζομαι, μου φαίνεται


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου