30/1/15

Big Brother



 Κορυφαίες προτεινόμενες Σελίδες Google+ για εσάς

Word of The Day: maudlin=Effusively sad or full of self-pity; extremely sentimental:
Μεταφράσεις του maudlin
adjective

μεμψίμοιρος
querulous, maudlin

υπερευαίσθητος
hypersensitive, oversensitive, maudlin, overstrung
noun

κλαψιάρης
crybaby, grizzler, maudlin, misery, sniveler
Timing
Η λέξη της ημέρας
full of self-pity
ιστορίες συνωμοσίας
δεν θα υποκύψω
αλλά ας υποκύψω
ασχολείται
το ιντερνικό σύστημα
με μένα
ολόκληρη υπηρεσία
διαβάζει
εμπεριστατωμένα
τα γραπτά μου
ερευνά παρακολουθεί
τις ιντερνικές μου κινήσεις
έχει φτιάξει το προφίλ μου
ως απεγνωσμένος εραστής
βυθίζεται τις smallest details
ψάχνει το παραμικρό ίχνος μου
τι επιθυμεί άραγε
το καταναλωτικό μου προφίλ
το ψυχολογικό
το πνευματικό
τας πολιτικάς μου πεποιθήσεις
what is it looking for?
Am I the Οne or
καντζιμίτρα[1]
έρμαιο
του Big Brother 
γνωρίζουν τα πάντα
about me
finally Ι exist



[1] καντζιμίτρα =
έντομο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου