28/10/14

Punishment ανώφελη



When you leave me

Sometimes I feel so exciting
having all the world
Μέσα στα χέρια μου
Happiness is myself
I become ελαφριά σαν πούπουλο
Η αγάπη ξαπλώνεται
Παντού
Αισιοδοξία κυριαρχεί ειρηνικά
Often like Τάνταλος
Ανεκπλήρωτη
Ζωντανή βασανιστική επιθυμία
Ζω στο κήπο της Εδέμ
Ανάμεσα σe πανώρια λαμπερά
Νερά
Απλώνονται άδολα
Μπροστά στα πόδια μου
Με περιβάλλουν πανέμορφα δέντρα
Ξεπροβάλουν οι χρυσοί μελένιοι
Καρποί από τα light green
Αστραφτερά φύλλα
Απλώνω με λαχτάρα
Το χέρι
Να κόψω τους επιθυμητούς καρπούς
Να βυθίσω τα δόντια μου
Στην εύσαρκη  μάζα
Να αναβλύζουν ηδείς χυμοί
Ηδονικό απαλό αερόπον
Ήσυχο απομακρύνει
Αθόρυβα
Χάνονται μέσα από τη Βούραν  μ΄[1]
Απροσπέλαστοι
Οι almost δικοί μου
Γευστικοί καρποί
Starvation λιμοκτονία
Βυθίζω τα χέρια μου στο
Άφθονο καθάριο διαυγές H2O
Να πιω να ξεδιψάσω
Το λιγοστό νερό
Απορρέει από τις τρύπιες  φούχτες
Χάνεται
Transforms σε γλοιώδες έλος
πηχτή μαύρη λάσπη
χείλη γεράν [2] ξερά
αφυδατωμένα
Ο βράχος του Σίπυλου
Αιωρείται φωτοστέφανο
Ανεπιθύμητο
Με ακολουθεί
Punishment ανώφελη

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2c/Tantalus_Gioacchino_Assereto_circa1640s.jpg

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2c/Tantalus_Gioacchino_Assereto_circa1640s.jpg









[1] Βούραν - Χούφτα
[2] Γεράν - Πληγή





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου