24/11/18

παράκληση μιας γεροντοκόρης


Άγιε Νεκτάριε  οὗ καὶ τὴν μνήμην σου  ἐπιτελοῦμεν
Στείλε μου έναν άνδρα
Καλό, να με αγαπάει
Να τον αγαπώ
Να με φροντίζει
Σύντροφο την μέρα και τη νύχτα
Όχι πολύ όμορφο
Όχι πολύ άσχημο
Όχι πολύ ψηλό
Όχι πολύ κοντό
Έξυπνο
Όχι ιδιοφυΐα
Να πιάνουν τα χέρια του
Πολιτικοποιημένος
Όχι κομματοποιημένος
Δραστήριο
Ικανό
Σε όλα τα level
Να ασχολείται με το σπίτι
Να μαγειρεύει
Να πηγαίνουμε εκδρομές
Σε μουσεία,
Να μας αρέσουν οι ίδιες ταινίες
Τα ίδια βιβλία
Να διαβάζει τα ποιήματα μου
Και να μένει έκθαμβος
Να με κοιτά στα μάτια
να λιώνει
Να τον κοιτώ
να ζω
Να μην ροχαλίζει
Να μου φτιάξει τα υδραυλικά
Τα ηλεκτρικά
Την χαλασμένη πόρτα
να φροντίσει το σπίτι
να αγαπάει την οικογένεια μου
να ζήσουμε μαζί υγιείς
μέχρι τα γεράματα
με όλα τα καλά του Αβραάμ Ισαάκ klp
και ότι καλό έχω ξεχάσει
και θα μου αρέσει
μην τι πάθω σαν την Ηώ
και μου μείνει ο γέρο Τιθωνός
και εγώ αν μου τον στείλεις 
θα σου ανάψω μια
λαμπάδα σαν το μπόι μου
ή το μπόι του 
φυλλορρούξιμον[1]  14



[1] φυλλορρούξιμον[1] = η εποχή που πέφτουν τα μαραμένα φύλλα, φθινόπωρο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου