30/12/15

Αθέατη σκιά

Ti είπα για την αγάπη μου
Το όμορφο το Όνειρο μου
Ποτέ δεν θα το αφήσω
Η σάρκα από τη σάρκα μου
Το αίμα του αίματος μου
Γλυκιά πνοή της ύπαρξης
Στολίδι της ζωής μου
Ανάσα της ανάσας μου
Τέλειο δημιούργημα μου
Εγώ σου έδωσα πνοή
Εσύ μου δίνεις κάλος
Μέσα μου ζεις και ανδρώνεσαι
Μέσα σου ζω και υπάρχω
Φως των ματιών μου των κλειστών
Λαχτάρα της ψυχής μου
Όνειρο ζωντανό της μέρας μου
Άνοιξη της καρδιάς μου
τζικάριν [1]
του άμυαλου κορμιού
Δεν θα σε εγκαταλείψω
Παιδί μου και δημιουργέ
Καρπός άτεκνης μήτρας
Παιδί τρελής μητέρας
Αρκεί η στερεότυπη λογική
Εδώ κοντά μου θα σε κρατώ
Αιώνια φυλακισμένο
Ασπίδα η αγάπη μου
Κακό δεν θα περάσει
Σκιά μου θα σαι αθέατη
Τη μέρα και τη νύχτα
Το γαλανό το όνειρο
Ζωή της άθλιας αλήθειας
Αθέατος  μακρινός
Πάντα πληρος
Πάντα απών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου