5/5/16

Αδελφή μου


Αδελφή μου
Κα επε Κριος Θες·
ο καλν εναι τν νθρωπον μνον·
ο πόνος σου μεγάλος
αυτή η πλευρά  που ψάχνει
απεγνωσμένα το σώμα που αποσπάστει
η ψυχή αναζητά τον ώμο
να ακουμπήσει
ζεις
ν τ καλλίστω παραδεσ τς τρυφς,
ολομόναχη
απέραντη ερημία
οι αισθήσεις πάντα πεινασμένες
your mouth  αναζητεί βουλεμικά την τροφή
full of
δηλητηριώδη helpless αρρωστικά[1]
άχρηστες καραμέλες
άγευστος ο πυκνός καπνός
αναζητώντας τον για πάντα χαμένο μαστό
την θαλπωρή του άλλου σώματος
ικανοποιημένοι γευστικοί κάλυκες
χορτασμένες νευρικές απολήξεις
το δέρμα αφίεται στην μυρωδιά του άλλου
ασφάλεια
το θολό περίγραμμα της αγάπης
πάνω από το αθώο βρέφος που κοιμάται
το βρέφος ανεπαίσθητα μεταμορφώνεται
σε
ανεξέλεγκτη ανεπιθύμητη μαινάδα
δευτερόλεπτα
ελεύθερη από τη θεϊκή μανία
φρίκη
better η αγνωσία
εκκωφαντικές οι σκέψεις των άλλων
αισχρές
αλήθεια και ψέμα μαζί
σε ξεκουφαίνουν
τις πταίει
τι φταίει
μύριοι ξετσίπωτοι
ανελέητοι δαίμονες
σε περιτριγυρίζουν
οράματα
απωθημένες επιθυμίες 
ανίκητα στα φάρμακα
κουράστηκαν
εγκαταλείψαν όλοι
παντέρημη
χτυπιέσαι
οι κραυγές σου
η αγωνία σου
ο πόνος σου
άγνωστη γλώσσα
εύκολα ΄
αδελφή μου εμείς
οι εν δυνάμει υγιείς
οι αδιάγνωστοι
οι ημιμαθείς
ανομολόγητα
συνειρμικά
θα αποδώσουμε
ευθύνες
στον ακαταμάχητο θυρσό
διαχωρίζοντας την θέση μας
αδελφίτζα[2] μ΄
αδελφή μου
σιωπηλά φοβισμένα σε παρακολουθώ
τα χέρια μου παράλυτα
I can’t help 
ο τρόμος μου 
το αχνό ασαφές είδωλο





[1] αρρωστικόν = φάρμακο

[2] αδελφίτζα =
η μικρή αδελφή ή χαϊδευτικά η αδελφή









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου