18/4/17

μαυροκάτα



Γυάλιζαν ατρόμητα
τα πράσινα μάτια της
Στο φως του μεσημεριού
Μαυροκάτα[1]  
Άγριο βλέμμα
Ήθελε να μπει στα
τρίσβαθα της ψυχής μου
Όλες οι προκαταλήψεις, οι προλήψεις.
Τα στερεότυπα
Ανάβλυζαν από το κρυμμένο
Υπερεγώ
 
Γρουσουζιά κάτι κακό θα συμβεί
Λες και περιμένω την black cat
Για να συμβούν τα χείριστα
Που να κρυφτούν οι μαύρες γάτες
Κουβαλούν οι άμοιρες
το φορτίο της κακοσημαδιάς
την κοιτώ κατάματα
να μην μου κόψει το δρόμο
ως λένε
να πάει στην γωνιά
η δύναμη του βλέμματος ισχυρότερη
δεν αλλάζω δρόμο
συνεχίζω να περνώ
από το τόπο διαμονής
των σατανικών γατιών
 
τις σκοτεινές μέρες
πέφτει το μίζερο βλέμμα
στ αθώα ζωντανά
περιμένοντας τα χειρότερα
όταν έχω κέφι
τις καλημερίζω
τις όμορφες κατάμαυρες γάτες
με τους  αστραφτερούς οφθαλμούς
πολεμώντας τις προλήψεις
και τους ανόητους φόβους
κοιτάζω
κατάματα το απροσδιόριστο  κακό
άλλες φορές τρομάζει
από την δική μου κακία
τρέχει να κρυφτεί
ενίοτε με κοιτά αναιδώς
αλαζονικά
διαπερνά αδιάφορα κάθετα
με την ησυχία της
τον δρόμο μου
και εγώ βρίσκω την αιτία
των καθημερινών αναποδιών
των ατυχών συμπτώσεων
και βεβαίως της ανθρώπινης κακίας
 
The day’ s advice
Ζευγάρωμα των μαύρων κατουδίων[2]  
Με διαφορετικού χρώματος ταίρια
σύμφωνα με τους νόμους του Μέντελ
(οφείλει βέβαια το κακό να είναι
υπολειπόμενο γονίδιο)
εξάλειψη του φοβερού χρώματος
θα επικρατήσει το λευκό και το μπασταρδί
 να διαβαίνουν οι φιλήσυχοι διαβάτες
Ειρηνικά
Μακράν του φθονερού κακού
Ήσυχοι εις τας εργασίας των
Έτι εις τας χρηστάς οικογενείας των.

 






[1] μαυροκάτα = μαύρη γάτα

[2] κατούδιν = γάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου