24/6/14

ουτοπία



Στην μικροαστική μου μοναξιά
Ένας κόκκος  νανοελπίδας
Πάντα με συγκρατεί
Ο νους μου δημιουργεί ιδανικές καταστάσεις
Πάντα πετάω σε χώρες μακρινές
Που μόνο ο ηδονικός πόνος κυριαρχεί
Είμαι εδώ καθώς αλλού ζω
Πουθενά γωνίες και αιχμηρές προεξοχές
Όλα μαλακά μεταξένια
Κουλτουριάρικος γλυκός αναστεναγμός
Όλα σωστά και καλά
Πάντα ήρωας ταξιδευτής
Σταυροφόρος νικητής
ο πανάγιος τάφος ασφαλής
οι άπιστοι λούφαξαν στη γωνιά
ελευθερωτής
προστάτης των φτωχών και των αδικημένων
ο έρωτας κυρίαρχος και ιδανικός
στο τέλος θριαμβευτής κι αιώνιος
Με μάτια ορθάνοιχτα   αλλού ζω
Ο Μορφέας  κακός συμπολεμιστής
Απρεπείς συμπεριφορές,
Ασύστολα παρεισφύουν
Αναρχικοί σε πορείες καθώς πρέπει πολιτών
Δεν ξέρεις αν είναι αυθεντικοί ή της αστυνομίας καταλύτες

Ο Φρόιντ θα ήτον ευτυχής
Αν είχε την τύχη
Να τα αναλύσει
Μπροσούρες θα έγραφε
Επιστημονικές
Του οχετού που την ζωή ορίζει.
Χρήζουν ανάλυσης θαρρώ
Μα δεν τολμώ να σου τα πω.
Εδώ μαζί σας και εγώ ζω
Καθώς  στην δική μου ουτοπία τσαλαβουτώ.
Παράλληλοι βίοι
Πολύ κοντινοί
Στην κλασική γεωμετρία ποτέ δεν θα συναντηθούν.
………………
έχουμε και εργασίες φθάνει ο πνευματικός μαζοχισμός!!

2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου