18/6/14

In (at) the bank



In(at) the bank
Έσυρα το σαρκίο μου
Στο κοινωφελές κατάστημα
Επάτησα το κομβίο
Μουρμούρισα το ωθήσατε push
Για να προβώ στην σωστή κίνηση,
Έβγαλα τα σκοτεινά  ωματογυάλια μου
Στάθηκα στο κέντρο
Υπακούοντας στη φωνή
Take a snap
Πήρα το καλό μου ύφος
Όσο μπορούσα
Δεν έχω σκοπό
Να εκτελέσω μη νόμιμες
Ενέργειες Ομολόγησα
Το σύστημα  ενεργεί
Σκεπτόμενο τους
Αγαπημένους τιμημένους
Ασώτους
Οι νομοταγείς
Αντέχουν στα καψόνια,
Πάτησα το άλλο κομβίο
Και εισήλθα
Στο χωρίς παράθυρα κατάστημα
One more button,
Να μη χάσω τη σειρά
Στο front desk  ευγενέστατος
Υπάλληλος εξυπηρετεί με πάθος
Καθώς ο χρόνος είναι
Άπλετος μπορώ να τον
Αξιολογήσω νοητά
Σκέφτομαι τα σεμινάρια
Που πέρασε
Ο κάθε ένας πελάτης είναι μοναδικός
Υπομονετικός πρόθυμος
Χαμογελαστός
Τι να σκέφτεται άραγε
Πως ξεχνά τα προβλήματα του
Πόσες ώρες εργάζεται
Με ποιο μισθό
At last ήρθε η σειρά μου
Άλλος τύπος υπαλλήλου
Φιλικός ενικός
Σιωπηλά έκρινα πάλι
Τον τρόπο
στο καλάθι δεν χωράω 
και στο κοφίνι περισσεύω 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου